Wednesday, November 18, 2009

KASIH..SAYANG..CINTA


hek2..macam xley blah je tajuk tu..urm, tp xpela..kadang2 kene la jiwang gak..bak kate mct "hidup ni kadang2 kene sentimental gk..xleh la rock sokmo"..hehe..mct mmg pandai kalo bab2 bg nasihat ni..tabik ah mct..i luv u dear.. okeh,,back to the t0pic...kasih, sayang, cinta..3 perkataan yg sukar untuk d mengertikan.. urm..3 perkataan yang keramat 3 perkataan yang ringkas 3 perkataan yang senang 3 perkataan yang saling memerlu... org kata, dari kasih timbullah sayang... aku sayang kamu..itu lah ungkapan cinta!! urm..hahahaha...btol ke tu??hurm..terpulang pade individu.. tp terkadang aku pun silap menilai makna ke tiga2 perkataan tersebut.. akhirnya memakan diri sendiri.. tp, pengalaman itu mengajar aku mkna tabah.. dan sekaligus...mematangkan diri aku yeah...pengalaman adalah guru yg terbaik!! sekarang... antara aku...kasih..sayang...& cinta aku kasihi dia...aku sayang dia..dan aku xyakin.. apekah aku cinta dia.. mungkin perasaan itu muncul tibaa2.. dan..mungkin esok pergi begitu saja.. hehe... sape2 yg knl aku msti tertnya tnya??? ade epah baru ke ni?? jiwang gilo!! dan aku akn berkate... well..people change babe....n we do hav 2 change!!!! ini lah epah... supo jah nga dulu.. okep..dear friends..leave some comments.. bntu aku untuk aku bantu diri aku ni!!!!

try warne pink..aww!

1 comment:

rayyan wildan said...

chaiyok pah..cnto beruk jah 2 lakow...haha.."pernah merindui orang yang tak merindui kita?pernah sayangi orang yang tak menyayangi kita? peritkan perasaan tu…"(quatation dr blog sum1..hehe)