Thursday, February 25, 2010

PaiN~ its kilLLine mE

bismillahirrahmanirrahim...

urm..da lame xmenulis kat blog..sbb nye..blog kene blocked by administrator...hoho..jeles btol diorang nih..haha..yg aku herannye, fesbuk xde la plak diorang block..hurmm..pelik..

xde bende yg menarik aku nk share kt sini...just nk cakap aku dapat pnyakit baru..tah bile pnyakit tu ade kt aku pun aku xsedar...tibe2 jer serang aku...xbg warning lgsung..alih2 aku gak yg merana...

aku harap pnyakit aku ni leh sembuh...sbb jarang pnyakit ni leh sembuh...urmmm..aku pun dah redho...da bnyak sgt benda aku lalui kebelakangan ni..nmpak macam nasib xmnyebelahi aku...tau pun ni adalah ujian dr ALLAH untuk mnguji keimanan aku terhadapNYA...

exam is just around da corner...revision xwat lg..next week bz ngn KOT plak..bile nk study??hari2 ngadap laptop on9 fesbuk...
hahaaha....bile nk brubah pun aku xtau....2 3 hari pun da agak penat ngn bermacam2 jenis aktivti...tmbh plak gn sakit aku nih...sume jd xsenag...malam2 pun asyik jage jer...

assignment berlambak...
bju da sebakul xbasuh...
sakit mnjadi2...
mood dah xde...
aku ni mcm mayat idup da rasenye....





urm..feeling well lps luah sume ni..i know..sometimes i need to express my feeling...but all this while i kept it myself...bcoz i hardly trust people...
urm..ok..gotta go...next meeting is waiting....

tata~

p/s ; hope dat i will get well soon~

No comments: