Monday, April 26, 2010

i love my man~


lalalala~
amat boring di kala ini...
nasib baik ade teman di kala sunyi..
i love this man..
very much...no doubt lagi...
very...very...very...very...much..
oh..my man..
my pacman....




hehe...aku sekarang dah gile bende ni..
my pacman...so yellow..hi3

actually game ni dah lame...kalo xsilap aku game ni asal dr jepun..
and then famous kat U.S.
sprti yg kite tahu..U.S ni suke ambik barang orang..
sampai game pun nk tiru..
eeiii...

ok...jom aku perkenalkan watak2 dalam pacman game ni..
maybe da ade yg tahu...tp..aku nk share gak..
sbb game pacman ni my new obsession..sanggup xmakan kalo dah start main..
dan..aku sgt xpuas hati hari ni
kerana...
tadi tinggil 1 biji je lagi aku nk up level..
then................
***********game over************





ok...ini adalah 4 orang hantu..eh2..4 ekor hantu..urm..bukan2..4 ketul hantu..haaa..
yg ade kt dalam pacman game..
bajet nk jd hantu 4 ketul ni kan..cute gile camni ade hati nk jd hantu..haha...

hehe..
watak hantu

merah: name die blinky
pink: name die pinky
yg biru hijau2 sikit: name die inky
orange: name die clyde..
name jepun diorang aku xtau..haha
search la sndiri kt net...

dalam 4 ketul hantu ni..aku paling xsuke blinky..
warghh..bapak laju die jalan...
pinky pun same..
sbb pinky la aku game over td....



hehe..ok everybody...
let's play pacman instead of facebook yg tah pape tu..
hak3...

ok..tata



No comments: