Tuesday, May 4, 2010

1,2,3,4............!!!


1,2,3,4 ..................!!!



program motivasi SMKTU,,,


Satu

Kasih nan abadi
Tiada tandingi
Dia yang satu

Dua
Sayang berpanjangan
Membawa ke syurga
Kasihnya ibu

Tiga
Lapar dan dahaga
Rela berpayahan
Setianya ayah

Empat
Mudah kau ketemu
Berhati selalu
Beza antara
Kasih dan kekasih


Ibu
Ku ingat dahulu
Menyisir rambutku
Kemas selalu

Ayah
Menghantar ke sekolah
Bergunalah ilmu
Bila dewasa

Sayang
Dengar lagu ini
Untuk kau sandarkan
Buat pedoman

Jangan
Manis terus ditelan
Pahit terus dibuang
Itu bidalan
Harus kau renungkan

Andai
Kau beroleh bahagia
Ingat itu bukan
Untuk selamanya

Andai
Kau dalam sengsara
Ingat itu bukan
Untuk selamanya
Hidup ini sementara

Ho~ho~ho!
Hidup ini sementara




~ok officially aku sgt sebak kalo terdengar lagu ni...
sungguh menyentuh hati dan nurani aku...
asyik sgt dgr lagu omputih..sampai lupa...lagu melayu macam ni pun boleh memotivasikan aku diri aku..

~honestly aku cakap..lagu ni memang power giler...sampai bleh wat aku nangis2~hehe...
lebih power dr lagu2 nasyid yg tah pape skarang ni...

~dan sekarang...aku agak merindui rumah..waaaaaa~
langsung xde masa nk balik rumah...walaupun dekat..

~ayh + umi....maafkan ankmu ini...bukan saja xmo balik..tp, terlalu byak sangatlah aktiviti + program2 yg xboleh di skip...yg melibatkan masa depan ankmu juga...
aku tahu....kamu mengerti~

miggu lepas da x balik...
minggu ni nk g TERENGGANU pulak
next next week....g TUMPAT pulak...

wargghh..saborlah..



SEORANG BAPA SANGGUP MELAKUKAN APA SAHAJA DEMI KELUARGANYA



KASIH SAYANG SEORANG IBU ADALAH ANUGERAH TERINDAH DARIPDA ALLAH S.W.T

P/S:hehe..aku pun tatau ape dah jadi ngan post aku kali nih...kikiki...
(minggu insaf ni)

ok...
wsalam

No comments: