Tuesday, May 25, 2010

misi berani mati


ok..
post ni post tergesa gesa aku buat..
sbb nk mintak mapun kt semua..haha


malam ini akan berlangsungnye
drama kitorang..
MACBETH..
aku rasa...aku dh lakukan sume keje aku dr awal2 Merlin Production House tertubuh bebrapa bulan yg lepas..
dan aku rase aku dah jalankan semua tanggungjawab aku..
dan aku harap semua org berpuas hati dgn kerja2 aku buat bersama2 mereka.

malam ni jugak..
aku akan menyeludup keluar ke stesen bus..
aku dah plan..
dan aku harap planning aku ni akn berjalan lancar..

tiba2 td...
aku dpt tau PENGARAH IPGM KKB ni nk datang tgok persembahan kitorang..
wargghh..
maca mane aku nk kluar nih...????
aku sedang berfikir nih..
nk menghadapi guard lg nih..
addooi..
harap2 aku terlepas la malam nih..

dan untuk u all guys..
do da best untuk malam ni..
mmg aku terkilan xdpt tgok korang berlakon..
jgn lupa rekordkan untuk aku..

ok..nk kol pak cik din prebet nih..
suh die prepare malam ni by 8.30 aku dh kene chow..

sehubungan dgn itu(ceh, gile skema)
aku nk mintak maaf sume..malam ni aku akan naik bus pkul 9
ke Pulau Pinang..
doakan keselamatan aku dlm perjalanan nanti..

sekian~
wasalam

No comments: