Monday, October 11, 2010

bila stress :)

daripada memikirkan
masalah yang xpernah nak sudah....
baik kite relax je...
pikir pun bukan boleh selesai...
masalah yang xpernah nak abis....
memakan diri sendiri je kalo pikir.....

da malas nak nangis2...
stress2 pikir pasal bende same setiap kali....
hahahaha....
nangis???
sori2..aku xnangis....
aku meraung jek dalam ati...agagagaga

oleh itu....
aku g makaaaaaaaannnnnnnnn.....
makaaaaaannnn....
minuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmm


nasik kukus zaeman...
de relax coffee house...
shukor...
abe tapeyaki...
halalan toyyiba
de bagan
rimba
mcd
kfc
satay malaysia
food village
pc garden

kt mane lagi aku xpenah makan
area pc nih....tolong suggestkan...

makan untuk lepaskan perasaan
wuyooooo...
gemuk???
sape kesah......
x nak kawan ngan orang gemuk...?
x payah....

aku suke makan...
dan berat badan aku senang naik...
alhamdulillah jugak senang turun...
tp...kalo sebulan kt rumah....memang susah nk turun berat badan...
hehehe...

lagi...
g shopping...hahahaha...
window shopping pun da cukup wat aku
fresh...
da dapat bau kasut sale...
baju sale...
handbag sale..
pun dah ok....segar je otak...
balik mesti bleh study punye...
di sebabkan elaun yang xseberapa...
dan kos sare hidup kt sini pun tnggi...
saya hanya mmpu beli
selipar asadi je tadi...sob3


1 pek besar super ring = rm1.9o
(kt klantan)

1 pek besar super ring = 1.40
(kt kL)-menurut sumber

beza 50sen bai...

sape cakap barang kt sini murah...?

so,
kepada kawan2 yang akan pulang
ke kelantan tidak lama lg...jangan berangan nk suh aku belanje korang ye...
kalo keluar pun bawak duit cukup2...
bayar makan asing2...ahahahaha...

ok...gotta go...
i need to do 'some' revisions...hehe
read two or three pages ldes note...
read notes on macbeth maybe..ahaha =P
n then...
sleep tight...


p/s: ade ke ptot amat kol aku...merayu2 suh aku jadi ahli JPP...
bagi duit 50 hinggit pun aku tanak la...
euuwww....xleh imagine hidup kalo kene deal ngan HEP...
owh, btw..diorang nak ke budak TESL pegang jawatan dalam JPP???


~SEKIAN~

5 comments:

norizzati matsuri said...

hahaha...
mahal glow super ring...
xpo pah,nnt aku bli pah aku jual kat klate...buleh wat bisness...

ahhh...aku nk gok mum lanjo pah...xkiro...(smbil hntak kaki)

arifah zainal said...

meme mahal la..
2 3 minggu lepas baru 1.60
sakni aku beli 1.90 doh..
oww..cpt molek naik...
nasik kukus pun dulu 4.00
lani 4.50..
botok sungguh palo..ahaha

mu nok suh aku lanjo air kosong ??
tade hal...10 gelas buleh..
oahaha

poxjak said...

sdap uh nasi aye..buleh spingge time lapar2 ni nyakuk kakloh..(epah blnjo)
:p

arifah zainal said...

ahahaha..buleh2..
pah make sepmu g basuh pingge alik
blake kedai deh...
ahaha

arifah zainal said...

ahahaha..buleh2..
pah make sepmu g basuh pingge alik
blake kedai deh...
ahaha