Sunday, October 3, 2010

sabar la weyh...


xtau nk ckp ape...
2 3 hari ni macam malang sikit nasib aku...
dah la keke harass ngn pok cik tue...
ari ni plak macam suck je...

first thing in the morning happened kt aku....
kene marah kt timbalan pengarah...
yg ni paling aku xleh time langsung...
marah x bertempat...
kalo ade assembly kt dewan..
inform la awal2 sikit....
dah sah2 kan ari tu cakap kitorang x terlibat dalam
pesta inovasi ni kan....so??
what the hal plak nk suh kami masuk dewan lak nih...
suke2 ati jer tengking aku ngan member2 td...
malu wey...kitorang ade muke...
kalo xde muke, tuan nk tengking, maki hamun pun xpe...
sedih btol la ngan sistem kt mktb nih......
x sistematik!!!!
pastu plak duk kt dewan...
panas....tade hal la panas pun...xkesah...
tp,
ade plak minah sorang nih...dak KPLI kot
sound kitorang...suh duk diam sikit...
em, xtau pe salah aku ngan mardhiyah..
kitorang ngah study, discuss skit2...
normal la kan kalo discuss msti la
ade agreement ngan disagreemant plus little fight...
then, ok what..kitorang bising sbb study...
bukannye diam macam korang...tp, ngumpat!!!
geram gile kot pompuan td...!

then,
mase kt pameran inovasi td...
aku dgn xtersengaja terlanggar
tah sape...berkot hitam...lgaknye macam pegawai besar..
ye la kot...
tp, bukan salah aku..pehal plak tgok aku macam nk
terkeluar je bijik mate,,korek kang baru tau!!!
spatotnye dia la alert...sbb dia berjalan menghala arah aku...
aku membelakangi dia...
haaaaaa.....sape yg nmpk sape sebenanrnye ni?
aku??
sah2 la xnampk sbb aku membelakangi die...
die yg jalan arah aku la yg nampk kan??
so, sape langgar sape ni tuan????
tau la pakai kot hitam...
adooooiiiii!!!
marah btol la...
nk je aku menjrit kt situ terus.....

dan paling sadis ari ni...
result kuiz language description aku
agak low compared ngan member2 lain...
i've got B....
sob3.......
mybe sbb dah banyak sgt ari ni aku mencarut2 xtentu pasal
so, effect la kot kt mrkh tu,,,,
hehehehehehe....
tape...next time be the best...

td nk g makan ngan member...
tp, x jadi plak...
sian kt mu,..cirit birit...hahahaha...
get well soon dear friend...=p

aku da pasan target untuk final ni.....
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.

.
..
language description
A+

languange development
B+

english studies
B

social studies
B

insyaAllah...sekarang tinggal revision je lagi...aku xnak target tggi macam orang laim...ni je aku mampu...amiiiinnn

aku harap, aku esok lebih baik dari hari nih....amiiiin

SEKIAN

2 comments:

poxjak said...

rslt low tuh,mgkin tuhe nk suh kito koho ngaji..ado hkmah blako...gd luck 4 final
~bravo tico 8)

rayyan wildan said...

ceih cun doh target 2..
aku pun ciput jah dlu..agagaga