Monday, November 29, 2010

kasar ke aku..ahaha

"ku sangkakan hujan sampai ke petang, aduss...rupanya panas di tengahari"

bismillahirrahmanirrahim..assalamualaikum sume hari ni..

welcam again to my blog..nothing much to share hari ni...
cume nkcite sikit pasal event yg penah berlaku dalam idup aku
 yangbaru setahun jagung nih..(sedapnye jagung manis)

skang ni mood macam xde sikit nk berblog..
just g jalan2 bace blog member bloggers yang lain
leh jugak senyum2... sengih2 bace diorang punye...
then main fesbuk kejap...
tetibe aku tertengok la page 'teettttt'
teros aku menyumpah dalam hati...

meh sini dengar aku bercerita..
pastu korang judge la sendiri....

mase kat matrikulasi dulu peristiwa kelabu ni terjadi kt aku
(x sempat jadi hitam)
peristiwa yg aku xkan lupe lah..ceett..

mase tu aku terminat kat sorang budak lelaki an..
bukan sorang aceli ramai..wakaka...
well, minat yang biase2 je lah kan...
omputeh cakap 'admire'..xlebih2 pun..
so, aku suke gak ah jeling2 tengok2 kt die tuh
lagi2 die 1 lecture ngan aku
macam jadi smangat ah kan nk g 
kuliah.. =.='
(rase cam bodoh lak skang ni..haha)

die tuh xde lah ensem pun
aku suke rmbut die jek..rmbut pacak cicak jatuh pun mati tu..
muahaha...
aku minat punya minat
sampai lah macam mane tah die boley tau..
aiseh man..masalah ni...huhu
oh no,,,aku pun rilek je la kan
bukan ape pun, minat je, xde hati dan perasaan pun kt die..
siyes xde!!
aku pun cool je lah...tp, segan gak ah kan...
steady je...kah3

MyEm0.Com

nak dibuat cerite...
after die tahu yang aku ni minat kt die...
die pun macam dah brani ah nk main2 kan aku..cess
sampai 1 hari tuh dia malu kan aku
depan membe2 aku and x tahan nye
depan membe2 die jugak...kt dalam koperasi
yang sememangnye x pernah putus ngan orang datang beli maggi..
gile die nih..aku benci sampai mati!!

die buat ape?
die cuba cemburukan aku dengan memuji membe aku
yang sorang lagi cantik,
aku mase tu dah nk kluar dr koperasi and
aku ajak ah membe aku tuh skali..
terkejut aku dengar die cakap aku nk blah
dari koperasi tu sebab aku jeles dia x puji aku,,,
(what the hell??)
and ol of his members yang ade
kat situ gelak besar,,,malu owh..
rase nak nangis sbb dimalukan oleh keparat tuh
walawey..gile btol die nih...rasa mcam sial jugak die nih..
(owhh,,,,sabor2 benda dah jadi)
aku punye bengang time tuh, terus membaling
die ngan botol air vitagen yang aku sedang minum mase tuh..
air x abis lagi..
hambik kau dan xlupa jugak
1 perkataan keramat telah keluar dari mulut aku nih
"bodoh"
dan aku trus blah dari situ.....dengan mulut
x henti menyumpah die tuh,,
(astaghfirullahala'zim)

MyEm0.Com

bermula lah episod aku 
x bertegur sapa dengan dia ni padahal sebelum
ni dalam bilik kuliah kitorang macam bising gak ah...
die ade jugak tegur2 aku,
mintak maap konon...
owh, ingt senang ker nk mintak maap lepas malukan aku hah??
hahahaha....
aku pun mula la menjual mahal maaf ku itu...
sampai hari nih....
dan sampai hari ni aku masih kesal..
knape lah aku x baling mangkuk hayun tu ngan 
selipar tandas yang aku pakai time tuh...

punya la aku admire ke'terer'an dia blaja biologi...
admire ke'tajam'an rambut die..huh!!sie2 je sume tuh
bunga yang aku sangka wangi rupenye
xlebih dari taik kucing jiran sebelah rumah aku....

aku ingat tu peristiwa paling malang dalam idup aku..
rupenye tidak,,,
tu baru benda kecik yang membuka minda aku untuk berfikir..
kita perlu ade pengalaman untuk menghadapi hidup yang masih panjang ni
so, skarang
kalo stakat benda2 macam ni blaku kt aku,
aku jadi xheran...muahahaha....

eh2...berlagak pulak..
xde lah...muehehehe....aku just nk bagi nasihat lah
 kt adik2 kt luar tu,, supaye jadi kental,, 
orang laki ni memang prasan..huh!
hahaha...i gurau je...jangan marah ea...
em..kt sini je lah...aku nk g study....ade exam....
doakan aku berjaye lepas...
amiiiiin~

"If you hold back on the emotions--if you don't allow yourself to go all the way through them--you can never get to being detached, you're too busy being afraid."


p/s: kasar ke aku eyh??ahaha...peace brader.....

~SEKIAN~



8 comments:

Fatiha Hanim Zakaria, n 7604882 said...

gilak arr..
trkejut kjap gua..
salute ah sama lu..
muahaha

Unknown said...

pah mu berehi sek rambut tajea pah deyh..ahaha stylo mu pah..

PUCCAnis said...

yeah..gitu baru btl pa...i saluttte...hehe..

exam??
apakah itu??
examm??
ape??


drama..haha

yang arif said...

nimmy:
involuntary action nim..
alhamdulillah..
=.='
ahaha

yang arif said...

jijiE:
ahaha..hor..
minat jah jie..
nok toklaki seksok
huk pakai pioh
hahaha

yang arif said...

anis:
ehehe..
xsngaje baling tuh
xbaik ah..spatotnye kene sbor..
hehe..

poxjak said...

fuh,debe gilow...

yang arif said...

poxjak:
em..kasar
=.='
muahaha
saloh cari pasal..