Saturday, November 20, 2010

simple n bbijok :p

muahahahaha....akhirnye tamatlah penderitaan aku...eh2..x sure lagi tamat ke tidak...nk kene tunggu result dari big bro dulu..

MyEm0.Com

muehehe..kene dera mental...kuang3

aku pun tak tau ye puan2 dan tuan2 kenapa orang2 suke sgt suh aku wat benda "itu"
kikiki...ape itu??aku pun xtau...

MyEm0.Com

eh2...aku tau aku sedang melalut dan sedang membiarkan jari2 aku yang xruncing ini menari-nari kt keyboard..yeeehhaaa...saja nak latih jari2 aku supaya leh taip dengan cepat dan laju tanpa ada kesalahan menaip a.k.a typing error..haaa...tgok2...xde kesalahan kan2??haha

MyEm0.Com

and actually guys..i wanna..i wanna...hee shy la nk bgtau...hiiii..
i love to play with this 'cute rabbit emoticons'
=.='

ngeh3...and for today i want to post all of them but i know u all
lazy nak bace kan2..kah3

eh2...bace kt madam tan gune bahase inggeris xbtol ni kan tros je die bg fail ldes paper aku..hahaha

MyEm0.Com

okeh buddy...nothing more to say,,,just wanna invite all of you to visit this blog

lagi...aku rase nak tukar layout blog..
biar nampak simple and bbijok....
arghhhhh....umi aku gtau blog aku huduuuuuh!!!!
hiyarh....sabar2..aku nak tukar...aku nk tukar!!

MyEm0.Com

em...babai...hahaha

p/s: ooww love dont let me go.......-life in technicolor ii best-


~ENDLESSLY~

No comments: