Friday, January 14, 2011

kasian pompuan tu


tersebut la kissah sorang perempuan...yang dari dulu lagi hidup dia memang macam sedih gitu...kalo sedih bukan die nak nangis pun..kalo sedih dia pegi makan...makan..makan..makan..sampai die kenyang..lepas die kenyang, die pun hepi..senang jer...sebab tu la die gemuk..hahaha..kasian pompuan tu...pastu, dia ade satu habit yang normal la kan..kalo die frust ke sakit hati ke...dia suka marah2...tp, marah dia tak lame pun...paling lama sejam jer..marah pulak, bukan marah kt orang..dia marah dalam hati...em..aku pun x paham sangat ngan pompuan tu...hidup pompuan tu selalu jer ade masalah..masalah die tak besar pun..tp, die yg suke membesarkan masalah..dia cakap, kalo ade masalah..hidup dia takkan sunyi...sampai la dia kenal dua orang manusia...2 oramg manusia ni selalu jer memberi msalah pada dia tanpa dipinta...tiba2 satu hari..dia rasa bosan dah dengan masalah yang sama berulang hari2...jadi dia ambik keputusan tak nak terlibat lg dalam masalah tersebut...dan dia tulis 2 nota....

to person no. 1:

don't be so nice to me
i may fall for you

don't be too harsh also
it will hurt me..

be who u ever...
but don't change!!

seriously speaking..
i don't want this beautiful feeling to
distract my beautiful days afterward...
i don't want to love you
even if i can...

to person no.2

you've changed a lot!!
you're not the person that i knew before...
u're such a coward!!

play hard to get..
ok!! it sokay...
play alone you little shit..

i dont want to judge a situation
i know, u'll seek me..
for helps...
like u always did!!


KASIAN POMPUAN TU...

seribu mimpi, berjuta sepi..hadir bagaikan teman sejati...



p/s: she writes this entry under her emotional control..

p/s/s: chillex bebeh :)

2 comments:

JIJI YU said...

bakpo adek pah wat en3 sdeyh2 ni..adek pah sdeyh ko..heheh..meh abe ji blnjo nasi kakwok..

epadzz zainal said...

nasik kakwok?
xsey..
nok pizza abe jie.
haha