Saturday, January 1, 2011

kembali pada kebiasaanya...


firstly, hai assalamualaikum dan selamat tahun baharu 2011 sume :)

kurang ajaran bebetol sumpah tak tipu aku nak cakap nih...
ade ke patot korek idung dengan kaki
 tengah jalan 
depan orang ramai,
depan kereta lalu lalang,
tak senyonyoh betul..
nak tegur kang takut di terajang xde pasal2 masuk spital aku kang..
hisshhh lembu nih...

hehehe..ni la fenomena yang menarik perhatian aku tadi
dalam perjalanan aku ke terengganu 
menghantar adik lelaki aku satu-satunya ke asrama..
menyusahkan jer nak sekolah jauh2..huh!!
haha..

okeh2..balik topik asli di atas....
"kembali pada kebiasaan..."
besok aku dah nak babai kat sume barang2 kt rumah aku
tv, kerusi, meja, katil, bantal, periuk nasik, sudip, peti ais..
jam dinding, pintu, rak kasut...
besok aku dah nak tinggalkan sume barang2 keperluan aku ni..

tomorrow i'm going back to IPG KKB @ maktab
seriously, dont wanna go back there..
going back to mktb same like 
going to know my result
going to cry..going to study
going to stay up late at night
going to do assignments
going to see seniors..weekk..
going to be judged as tesl student
going to wake up early in the morning
going to class...
waarrgghhhhh.....

everything will start as normal...

lalalalalala...
macam ni la kan....nak habiskan lagi 4 tahun...
menjalani rutin harian yang membosankan...
tapi..ni lah kehidupan namenye...
weewiiiitt...haha
walaupun ianya membosankan,
tapi ia tetap menyeronokkan kalau di fikir dari sudut lain..
dalam erti kata lain, kalau di fikir dari positive side..
contoh:
dari situ kita akan
belajar macamane nk berkawan...hehehe
dan satu lagi..

belajar macamane nk urus kewangan bila dah jauh dari  keluarga..
benda ni kita akan belajar dalam tak sedar..
belajar tanpa di ajar oleh sape2..
kita pun tak tau bila mase kita belajar benda2 macam tu
tiba2 dah pandai dah nk urus hidup sendiri...
haaaa...ajaib2
kan? kan ?
hahahaha...

ok lah...
sampai sini jer...baju2 pun tak habis kemas lagi..
malas gile viva...



sem1 foundation level....

bukak ni sem1 degree level...


gerak dulu....babai..


p/s: buleh jugak nk blajar berchenta ...hahaha


~SEKIAN~

2 comments:

JIJI YU said...

MUEHEH..pah weh..nok kembali doh ko..blajar molek la bercinto tu

epadzz zainal said...

kembali doh jie..
arap la tu nok blajar nga
ore pro bercinto..haha