Monday, February 21, 2011

berkabung



:::Dengan ini..Barangsiapa yang sedang baca belog aku ni, sila gelak kuat-kuat sampai guling-guling serta tepuk tangan beramai-ramai tandanya anda sedang berkabung untuk aku




:::Anda juga digalakkan menari poco-poco dengan gaya penuh rock dan black metal sebagai tanda anda sedang berkabung untuk aku.




:::Sebagai sedikit tambahan, anda juga diminta menghadiahkan Al-Fatihah dan membuat bacaan Yaasin secara berjemaah kepada aku sebagai tanda simpati kepada aku.




:::Aku juga sempat menyediakan tabung "Meminta Dengan Ikhlas". Bagi sesiapa yang berminat boleh lah menderma kepada tabung aku sebagai tanda anda menyokong sesi berkabung ini.




:::Anda janganlah terlalu bersedih atau bermuram durja di atas hal yang telah berlaku ini. Ada hikmah disebalik kejadian ini. 




:::Sesiapa yang ingin melahirkan rasa simpati, terus terang aku bagi nasihat, sila menderma kat tabung aku. Aku tak akan layan ucapan takziah dari anda2 semua. hahaha




:::Sampai kat sini jer. Ow, satu lagi...sape nak air kelapa susu sila mintak ngan aku. Aku tengah baik hati nak belanja sume orang nih. Mintak aww, jangan  tak mintak..!




p/s: fail test JPJ bukan satu kegagalan besar. Itu adalah tanda kita takde rezki. Dan mungkin, mana  tau rezki aku dapat kete nanti...hahahahaha..Ok aku fail ok!!




MyEm0.Com








1 comment:

Unknown said...

aku tulung suko jah la pah..hahaha..jpj mano la bagus tu eh..eeh