Wednesday, March 9, 2011

kejohanan olahraga tahunan....[KOT]



Setelah diumumkan kemenangan berpihak kepada rumah Bintang untuk kejohanan olahraga tahunan kali ini, maka habis lah bala berpanas matahari tiap2 petang kat padang...hohohoho...rumah Kinabalu (rumah aku...loser sebab atlet dah tua bangka sume..muahaha...gurau petang)...walobagaimanapun aku rasa sangat berbangga sehingga terasa nak nangis sebab aku pun telah menyumbangkan mata untuk menempatkan rumah aku di kedudukan yang ke dua setelah tewas dengan Bintang....tahun lepas kitorang juara okey...penat la nak juara every year..tol tak.....?kalah tak semestinya kami lemah...*tapi memang pun...muaahahaha....disebabkan hari ni ujan, maka mood aku untuk bersukan memang takde...nak g tengok orang main pun malas gile...dengan padang yang ade2 rupe kolam renang air cetek...uhuhuhu..tak kuasa...tapi, main ujan memang best...muahaha..mood best tibe2 jadi tak best sebab tiba2 cuaca jadi panas balik...huhu




time2 ujan macam gini la best layan jiwang...muahaha


okeh.....setelah muka aku dibakar matahari...
mood untuk bersosial dah kurang...
maka oleh itu aku nak lepak je kat bilik..
disebabkan esok cuti, aku ase aku nak tido puas2 malam nih..
esaimen sume da setel...
akhir kata....
tahniah kepada sume...



Kinabulu Kinabalu will continue da legend...wait for us..
till next year...c ya..!!


Abis


budak chantek *chantek ke?: : muka dah ade dua kaler...... :(

2 comments:

JIJI YU said...

kiutnyo ibu ghima bawah tu..eehe

epadzz zainal said...

hahaha..
singo tu jie..