Wednesday, March 23, 2011

stalker


izinkan aku jadi stalker kembali.....ok..once aku ade bagitau aku dah pencen kan....tapi, start ari ni..sampai aku tahu the truth about that shit thing, i wont stop stalking both of u...i mean you...if proved you lied to me...i would do no harm...but i'll pay u..watch out little liar...

amcam..takot tak..?hehehe...jangan ingat aku lembut2 cani aku taleh buwat cam tuh...ok..tunggu kejap....bile mase aku lembut nih...ekekeke....


oo pliss...jangan buwat aku menyampah dengan segala drama kau..


budak chantek * chantek ker? : :hey my bff...(if u read this..n plis read this)..u know me right my bestfriend...i mean my real bestfriend.. i'm not going to say that i am a master of doing-stalking-thing, no, i'm not that kind of pipel..i just do it when i hav to do it...necessary..!errkkk...perlu ker?hahaha..ok..lets call you my pretty...ehee..i promised u one thing kan?kan?kan?...i'll do it..i'll do it...hehe..



No comments: