Monday, March 28, 2011

upset


ni aku sedih ni..
nak perli ke hape...
aku sepak kang....
T.T

tau la....
hish....

ni nak majuk bawak diri pegi bertapa ni.
susah btol..

aku selalu cakap kat member2..
pedulikan apa orang nak kata pasal kita..
oh no...sakit hati rupanya kalo ade cakap pasal kita...
cis.


SENYUM...TAK PERLU KATA APE-APE..
yer.jom kita saiko orang yang suka cakap pasal kita.

eh..
maybe aku pernah tercakap pasal orang jugak kot.
ok...fair..
- 0

oh ya..
jom muhasabah diri dulu..
=.='
x jadi nak marah...
kau memang bernasib baik...

cakap la nak cakap ape...ade aku kesah...owowowowo

budak agak meced nak kate : : dont judge a football player by his look...silap..don't jugde a book by its cover...tau la muka aku tak cantik...tapi aku baik taw....kah3..ok perasan..yang sebenarnye...walopun kite tgok kulit tembikai tu hijau...tapi isi dia merah tau...eh..ape nih...bukan...macam ni....
alaaahhh...senang2 macam ni lah....sume benda atas dunia ni sudah ditentukan oleh Yang Maha Kuasa...takyah susah2 nak cakap orang tu macam ni..orang tu macam tu.....prabis ayak liuq jer..
dah kalo takde pape nak cakap..cuba sebut nih

SUBHANALLAH

ALHAMDULILLAH

ALLAHUAKBAR

perkkhhh...xpasal2 buleh pahala...
eheeee..

naaah ambik..
budak sekolah agama wat entry menarik malam ni..
khas untuk kau .


SEKIAN..
:)

No comments: