Monday, April 18, 2011

akibat berangan nak minum nesloo.


jiji yu...sila ambik peduli...

*****

petang tadi, mase duk baring-baring. perot aku nyanyi lagu rock cromok.

lapar betol..betol-betol lapa sampai  tak perasan yang aku tak makan lagi ..ehh? =.='
gile..lapa sampai lupa tak makan lagi...

oleh yang demikian...aku pun nak pegi makan...
nak pegi makan malam...

gunakan khidmat JFA Pijun....
vrooooooom.....
akhirnya sampai kt kedai makan tersebut..

duduk lame kejap waiter abang ambik order datang..
"minum"?


dengan rakus lagi tergesa2 aku pun order.
"nesloo satu bang...!"

duduk lame sangat kejap...sampai ler air aku order td...
ape lagi..aku terus terkam gelas nesloo tersebut..
ambik bau dulu...
oh..lupa nak minum air suam..
xpe lah...skip part tu...

bismillahirrahmanirrahim....
slurrrpppppp....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
@*^%%&*^&()*&^$$@

mangkuk hayun punye tukang buat air xde diploma betol....

ade  ke patot wat air nesloo x letak susu...
aiii....nak suh aku usung lembu datang kedai ke tiap kali nak minum nesloo bang....?

hape lagi......mengamuk angkat krusi baling meja la aku pun kat tuan punnye kedai...ok yang ni tipu...

aku pun p la kat abang wat air...
"bang, air tak tarok susu..style  ke"


cesss!!!!! TAK NAK  dah aku minum nesloo.........


aku marah betol kat abang wat air takde diploma tuh.

epadzz: : ego kau sebesar gajah bunting kembar 10!
i can feel the change!

9 comments:

faizunnisaqsulman said...

gajah bunting kembar 10? really? arifah.. logik siket kate dah besar.
haha

epadzz zainal said...

old at age.
young at heart.
kah kah kah

Mardhiyah Maidin said...

epah....ko violate maxim of quality..... ko kne jujo..mane boleh gajah kembo 10....xlogik.....

epadzz zainal said...

alahai....
mentang2 blajo maxim.
aku hempok gak kang
ha ha ha

ni hyperbole.ok?

JIJI YU said...

neslo nga mu mmg tok sejiwo pah..

Anonymous said...

haha,,tergolek aku ketawa~ hehe

epadzz zainal said...

jiji: ye memang lah T.T

anon: sah.klakar statement ko!

HunNey LaVenDer said...

abes tu ape jd???x suh abg tu tarok susu ke??

epadzz zainal said...

ha'ah.
lastly jadi air susu lak
sadis tol.
aku bnci betol.