Wednesday, April 13, 2011

kenapa orang perempuan.....

tadi ade member bertanya aku....

"kenapa orang pompuan kalo kita(lelaki) suh diorang usha awek untuk kita, dia merajuk?"

perghhhh...kalo soalan ni kuar exam ahad ni kompem aku boleh jawab dapat 120 markah ni....soalan ni boleh dikategorikan sebagai soalan paling senang lah.....sambil makan karipap pun leh jawab nih...apatah lagi sambil makan nasik lemak....oh..cakap pasal nasik lemak teringat pulak kat member aku kat sana...oh...dunia dan persekitaran aku banyak membuatkan aku ingat benda2 lepas...tak suke! eh2...balik topik asal....

"kenapa orang perempuan (segelintir) merajuk kalo orang lelaki suh dia usha awek untuk diorang...?"

pertama sekali...........sila lihat latar belakang sejarah kehidupan perempuan tersebut...dalam erti kata lain yang sangat mudah takyah pikir guna kalkulator lah.....adekah perempuan tersebut pernah menyimpan perasaan cinta cintun geli yekk euuuwww kat korang (lelaki)..em..mesti korang tak pasan kan...sebab orang lelaki (segelintir tapi banyak) buta dalam menilai perasaan makhluk yang bernama perempuan..bukan salah mereka..ye!....haa, ni aku bukan main cakap jer..cakap pakai otak tambah ade pengalaman sikit-sikit...dah kalo pompuan tu suka kat korang...mestilah die merajuk kalo korang suh diorang usha awek untuk korang...tu pun taleh pikir ker...susah2 jer tanye aku...hakhakhak

saya merajuk...tak nak mesej dua minit..

yang kedua nya....
"kenapa orang perempuan (segelintir) merajuk kalo orang lelaki suh dia usha awek untuk diorang...?"

lagi senang nak jawab............!sebab...diiorang bosan ngan korang....hahahaha.....diorang mesej korang nak tanye keadaan korang, sihat ke.dah makan nasik ke belum..study macam mane....tup tup korang suh diroang usha awek untuk korang..tau la xde benda nak mesej...tp cuba la cari topik lain, main teka teki ke....sape tak sakit ati tuh....!tak kuasa nak layan sebab tu diorang tak reply mesej korang...pastu korang pulak senang-sengan interprete cakap yang diorang ni merajuk....eeiiiiiiiiiii...tak meced la korang nih....kah kah kah....

em...tu jer aku leh jawab.....!


epadzz: : another friends came....the old remained de same....^_^'
pssstt....nak tgok belog sampah haram jadah tak?? tekan sini

3 comments:

JIJI YU said...

JIJI YU said...

maen teko teki tu nga aku buleh pah

izzati shamshuddin said...

kalo aku, aku kata, "pehal...? kalo nk, reti2 la buat macho, g usha sendirik..!"

hoho