Wednesday, April 6, 2011

muda sentiasa



seseorang yang telah dilahirkan pada tahun 1991 telah bertanya sesuatu kepada aku...eheeeeeee....


"eh,epa....ko lahir tahun 1990 ke?"


ha'ah...knape2?


"cehhh...aku  tak tahu pun slame ni..apesal ko nampak muda lagi dari aku ni..?"




pipi ku merah padam.....aku berlalu pergi dengan perasaan yang tak tahu nak cakap ape...kah kah kah....


malu i...hihihi
aku tahu...after korang bace entry nih korang rase nak sepak jer aku jauh-jauh kan..hahaha...tak pun nak bagi penampar kulit durian (mardhiyah maidin, 2011) kat aku...ade yang nak cakap aku kerek pun ade..ye lah..aku paham sangat..lumrah hidup manusia..tak boleh tengok orang lebih dari dia...so, aku terima jer sume hinaan dan tohmahan dari sape2 yang merasakan aku patut dikeji sebegini rupa...bukan salah aku sebab nampak muda...weeeuuuuuuwwww~~.. kah kah kah...sekian~




epadzz zainal : : kenapa hidup perlu berpura-pura...sedangkan kepura-puraan itu membinasakan...


No comments: