Sunday, April 17, 2011

time exam gak gatal nak post entry.



besok exam TITAS..tanye member2 yang dah ambik TITAS, sume btau TITAS nih senang...kacang jer diorang cakap..tapi, kenapa aku baca punye bace punye bace, rase nak nanges jer..susah nak ingat sume citer dalam TITAS nih... T.T  ..ah.tipu..tak nages pun..hak3...

ok.lepas bace pasal tamadun China..terus aku jadi kagum gile...seronok lah.





aku salute maharaja Shih Huang Ti
macam mane beliau leh wat benda macam ni ek?
bukan spuluh...bukan seratus..
banyak nih..haha..aku xtau berapa daa...

ok.sambung study..
maafkan sume salah dan silap saya umi ayah.
adik beradikku.
sahabat2.
kawan.
kenalan.
bloggers.


epadzz zainal: : mintak maaf tak semestinya kita salah..

2 comments:

norizzati mat suri said...

penangan titas..
hahaha..titas mmg best..
gane bm???

epadzz zainal said...

bm?
hohohoho...
rase mace sasterawan negara
doh tad jawab esei.
ahaha