Thursday, May 19, 2011

final examination: day one

EDU3101
PHILOSOPHY OF MALAYSIA EDUCATION
2.30 - 5.00 PM
DEWAN BAKTI


IT IS NOT WHAT I DONT FEEL
IT IS WHAT I DONT SHOW....

suasana lepas exam tadi macam pasar jual ikan seriyesly aku cakap.tapi biase lah kan...kalo tak biasa, nampak sangat korang tak pernah ambik exam...kah kah kah..habis jawab exam tadi aku senyum...alhamdulillah, selesai 1 paper...atleast aku dah tak payah nak pikir pasal kertas ni dah...aku senyum lagi tengok gelagak kawan-kawan yang lain...macam-macam gaya..aku tak nafikan..ada yang tak puas hati sebab tak leh jawab...ade yang sedih sebab tak ingat benda yang diorang dah hafal..dan ade yang lagi kesian ...yang terus diam tak kate ape..nampak sangat wordless sebab memang tak tahu nak jawab ape time exam..kah kah kah...tak baiikkk...aku gurau jek...em..orang tu aku lah... :(


untuk kawan-kawan yang sedih...ketahuilah...aku pun sedih gak...hehe..

marilah kita berusaha lagi...untuk paper yang keseterusnya...


chaiyok budak2 comel sekalian...ha ha ha...

epadzz : : ayah aku pesan banyakkan selawat, banyakkan zikir dan letakkan harapan hanya kepada Allah....emm, kalo dah xleh jawab exam...kuey teaw fevret pun rase cam pasir. T.T

2 comments:

nicksuhailee said...

good luck exam epah :)

Unknown said...

epah..pandea kehadape..mu dok perang tu..tengok depan dulu..nnti habes blako..kito wat muhasaboh balik la..