Thursday, May 26, 2011

yang terakhir kalinya....

bila aku sebut yang terakhir..
maka ia bermaksud yang terakhir kalinya...

hari ni merupakan
hari terakhir aku akan update blog dalam bilik kat hostel
hari terakhir aku akan main game dalam bilik hostel
hari terakhir aku akn duduk atas kerusi kayu berat nak mampus dalam bilik kat hostel aku
hari terakhir aku ikat langsir bilik kt hostel aku.
hari terakhir aku iron baju dalam bilik kat hostel aku
hari terakhir aku akan betulkan cadar yang memang tak nak betul dalam bilik kat hostel aku
hari terakhir aku turun tangga panjat tangga angkut air R.O

hari terakhir aku akan sebilik ngan roomate sengal aku.. T.T
pasni takde dah orang nak tulun sikat rambut aku..
takde dah yang nak perli2 aku makan  banyak
takde dah yang nak dengar aku melalak nyanyi lagu adira dalam bilik
takde dah yang nak dengar aku citer pasal adik aku
takde dah yang nak bagi aku makan time aku lapar
takde dah teddy bear biru besar gedabak tuh...

berat rase hati nak tinggalkan bilik yang dah 2 tahun aku menginap ni.
kat sini lah aku tido
kat sini jugak tempat makan
tempat study
tempat conteng2
tempat aku berehat sehabisnya kuliah setiap hari..

tengok kiri tengok kanan
rase malas keluar.
tapi dah kena halau duduk kat luar.
tengok atas tengok bawah
rase sedih.
pasni dah takkan pijak kaki kat sini
huuuu~ tacink..


"Teman betapa pilunya hatiku
Menghadapi perpisahan ini
Pahit manis perjuangan
Telah kita rasa bersama
Semoga Allah meredhoi
Persahabatan dan perpisahan ini
Teruskan perjuangan"


hahaha...melampau lah..
3 minggu je weh cuti..
takyah ngengade nak tacink2...
tapi,bila masuk sem depan kitadah susah nak jumpa macam sekarang.
study group, steamboat party, usrah depan airport..
memang yang terakhir kalinya...
jumpa lagi kawan ku sayang. :)



epadzz : : astalavista bebeh,

4 comments:

Ms. Dot said...

wuwuwuwu...sedey2..T_T..

Unknown said...

ehehe..epah..lamo bena mu cuti kalu setaro ni entry.

cahaya kemuliaanku said...

pah. nk tny soklan. tp, xtaw nk tny kat mano. hehehe

Anonymous said...

dun miss me weh!!