Monday, June 13, 2011

DAY 2: 10 THINGS YOU LOVE


next question is 10 things i love...em..think..think...

1. aku sayang enset buruk aku walopun skang aku ade enset baru tapi buruk jugak...hehe

2. sayang laptop...takkan aku biarkan skrin dia pecah buat kali ke 2

3. my littlediary


4. keychin spongebob sangkut kat enset nih

5. selipar kuning buruk aku..dah sgt buruk.tp syg nak buang.masih pakai

6. spek mate.walopun aku suke buang dia merate-rate tapi aku macam org gile kalo hilang dia

7.  buku-buku rujukan yang lame2 

8. Emje & JJ

9. paper a.k.a letter mase skolah dulu.ade simpan lagi

10. jam harga spuluh hinggit beli kat kedai jam kat parkson pakai seminggu dah rosak syg nak buang.


epadzz:: cintakan bunga, bunga akan layu
cintakan manusia, manusia akan mati
cintakan Allah , hanya yang kekal  Abadi :)

3 comments:

safwanmahzin said...

like2 this..=)

JIJI YU said...

jj tu aku tau

faizunnisaqsulman said...

aku nak wat jugak. macam bes. :)