Thursday, June 2, 2011

tiada manusia yang terlahir sempurna


intro

entri kali ni agak matang sedikit.(aku rase, kalo yak abaikan)
sesuai dengan umur aku sekarang ni dah 21..
oleh itu...
aku rase patotlah aku berperangai matang sikit...

dan mungkin..
rentetan daripada peristiwa2 yang telah buat aku berfikir.
sampai bila aku nak jadi macam ni..
macam mane?
em..
macam hampeh!.
yer..kekadang aku ni macam hampeh...
aku akui...
sebab aku rase aku masih lagi umur 12..bukan 21.
sangat tak sedar diri..

syukuri apa yang ada. :)


isi penting1
terima kasih banyak2 kepada sape2 yang sudi singgah ke belog aku ..


isi penting2
susah senanye nak berubah...
sangat susah..
kalo diri sendiri tak mau berubah...

isi penting3
hargai kawan sementara mereka masih ada.
sebab kalo dorang dah takde
maksud aku bukan meninggal dunia.
tapi meninggalkan kite
nescaya hidup hari ini tak kan same seperti hari semalam.
and we will miss the sweetest time we spent together..
T.T

isi penting4
sedia memaafkan...dan jangan cepat menghukum
kerana yang layak menghukum hanyalah Dia.
maafkan kesalahan setipa insan yang pernah melakukan dosa 
ngan kita..
biarpun pahit..
manis hikmahnye hanya korang saje yang akan rase..

isi penting5
tiada manusia yang terlahir sempurna....
setiap manusia tak pernah tak berbuat dosa..
secara sedar ataupun tidak..

isi penting6
aku redha...
dengan segala ape yang telah tertulis dalam hidup aku...
harap korang pun same...

penutup
let the rain wash away all the pain of yesterday..
ahaks!!



epadzz: : sungguh indah dan menakjubkan... :)

2 comments:

nicksuhailee said...

yup..betul tu..sokong !! :)

f a r h a n a said...

comeynyo menatg dlm gmbr tuh.haha