Monday, July 4, 2011

percayalah pada Tuhanmu...

bila tengah2 malam...time hausemate aku sume dah lentok dibua mimpi indah....aku pulak terjaga...terpisat-pisat tengok jam kat henset baru kul 3.30 pg...tetiba terasa nak baca balik MMS yang dihantar oleh seorang sahabat...sungguh menyentuh kalbu...menikam jantung...

"perempuan yang suci adalah perempuan yang dijaga oleh Allah..
tidak sedikit pun Allah membenarkan mana-mana lelaki menyentuhnya..
walaupun hatinya..
kerana Allah amat mencintainya...
tetapi, andai kita bergelumang dengan cinta lelaki..
di mana Allah untuk menjag kita..?
Allah seperti melepaskan kita kepada seorang manusia yang lebih banyak mengecewakan kita..
jika Allah datangkn kesedaran dalam diri
supaya meninggalkan cinta seoang lelaki, bermakna Allah
mahu ambil kita kembali untuk dijagaNya..
mengapa masih ragu-ragu?
kekuatan usah ditunggu...tapi harus dicari,,
hargailah di atas kesempatan yang Allah berikan....




menitik air mata tanpa aku sedar...
tertidur semula..
hahaha...




epadzz: : Allah sayangkan hambaNya.....macam mana dengan kita?

3 comments:

izzati shamshuddin said...

like giler!!!! nk jgk!!!!! nk!!! huhu

Miszcahye said...

menarik ayat2 tuh...
sangatttttt :)))

jom dekat dgn Dia :)

JIJI YU said...

aku hok lelaki ni pon tersentuh jugok pah