Sunday, October 9, 2011

masihkah ade peluang?

بسم الله الرحمن الرحيم


terlupa...
dulu aku punya sang sahabat ini ...
tapi bila aku kenal sahabat baru
aku semakin melupakan dia...
dengan mendahulukan dan melebihkan sahabat yang baru dikenali..
berbanding sang sahabat ini yang ku kena terlebih dahulu...
tipu lah kalau dia tidak terasa hati
tipu lah kalau aku tidak menyesal.


mungkin ada di antara kita tidak akan sedar  perkara ini terjadi...tapi inilah realiti...cuba flashback...mungkin ada sahabat yang korang telah lupakan dia,sisihkan dia,kemudiankan dia dalam hal2 tertentu.jika perkara ini telah terjadi sangatlah rugi korang kerana telah kehilangan seorang sahabat anugerah dari Ilahi..oleh itu, gunalah kesempatan ini untuk menyambung kembali silaturrahim yang terputus tanpa disedari itu...oh sahabatku sayang..aku sayang semuanya. :)



sengal..orang macam nih buang ke laut jer..
haha

sang sahabat..dengar sini,
berilah peluang kepada kami untuk memperbaiki perhubungan kita yang semakin sepi ini..huhu....buleh?haha



info lanjut tentang hadis ini bleh rujuk kat sini 

epadzz: :rase2 lah kan...
boleh tak kita semua jadi macam dulu....hahaha.

والله اعلم

No comments: