Thursday, November 3, 2011

ikut mood

"weh, epa..jangan baca buku lah petang macam ni"

"....."

"satu ko baca, sepuluh keluar"

"em, senanye aku akan baca buku ikot mood aku...kalau takde mood, jangan harap aku nak baca buku..so, sekarang ni aku tengah ada mood..kalau bukan sekarang ni bila lagi aku nak baca buku, sah-sah dah aku tak baca.."

"oh..aku suka dengar jawapan kau"

dia ni aku ase malas macam aku gak dulu.
cume rezeki masing2..haha :P
-Gambar hiasan

em.sungguh aku cakap...aku takde cara spesifik untuk belajar....kesiaaan aku...macam mana yer nak jadi pelajar yang berjaya..??

ada orang cakap

"bersyukurlah, tak nak nampak ke korang dah berjaya ni??

"berjaya ape?"

"berjaya masuk IPG.."

"-.-"




epadzz: : nak jiwang pun kene ikot mood jugak keh???hohohoho~

1 comment:

JIJI YU said...

takdok mood mmg tokleh nok ngaji..serabut2..