Tuesday, November 8, 2011

warna macam epah


alkisahnye........
aku belajar buat kek..
kek biase2 jer...
lepas putar2 sume adunan
tibe la masa nak bakor kan.
pastu bakor kitwe bakor je..
aku main hentam jer oven temperature.
mase bakor aku  pun letak jer 40 minit.
kah3.
bodoh betul aku nih.


40 minit kemudian...
*ting....bunyi oven..
masak dah kot...
tengok2 tak masak lagi.
degil betol kek ini..
aku tambah lagi 10 minit
bau hangit dah..
tapi bior la dulu..


10  minit kemudian
*ting...bunyi oven....
umi aku pun g jenguk kek dalam oven.

"astaghfirullah budak nihhh..."

aku pun berlari-lari g tengok jugak
hehehehe..
terus aku blaahhh,,,,


dengan selamber badak lagi hipopotamus umi aku laung dari arah dapur.


"warna kek ni dah same macam tuan buat dia...."


cessssssss, sampai hati umi aku...



gambr pinjam...ade lagi orang bakor kek teruk dari aku...kah3


p/s: : kek aku manis weyyhh....kesimpulan dia, serahkan pada yang pakar...

5 comments:

NurFatin Izni said...

haha! kelakar la ko neh epah..dalam dy da masak..ok ar tu.. :D

budak penjara said...

mujur mu x wt kek tym aku g umh mu baru ni..klu dok..mme mu ngadu koho kuat ko umi mu aku kutuk mu gilo2..haha

epadzz zainal said...

fatin:baru ko sedar aku ni klakar.haha :P


budop jail:arghh..kutuk la nop kutuk.

Ms. Dot said...

bakpe tak buh gmbo kek mu nyo pah?? ak baru nak feel gelak..hehe

NurFatin Izni said...

hahah! agaklah..slalu nmpk ko serius je. :D