Friday, December 23, 2011

Cerita Batrisya


Semalam, di kampung, menziarahi keluarga si mati..Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.

Cerita Batrisya 1
"Kakak, kakak, saya baru balik dari Indonesia"..petah gile mulut si kecil ni....tergelak aku...

"Ow, ye ke Cha,,Cha g ngan sape Indonesia?"

"Saya g dengan mama, papa, Ngoh."

"Bestnye Cha. Kecik2 sampai Indonesia dah. Kakak x sampai lagi situ."

"Heeeee"..*die wat muke busuk


Cerita Batrisya 2
"Kakak, kakak, nak ni??" sambil tunjuk makanan dia kt aku.

"Tak nak lah Cha,,pedas..Cha xpe ke makan pedas pedas?"

'Takpe, Cha besar dah..Umur 5 tahun dah. Tahun depan tadika. Kakak makan lah, sedap ni.
Kakak kan cikgu..Cikgu kan besar, mesti bleh makan pedas2."

Hahaha..aku tak tahu nak cakap ape dah

Cerita Batrisya 3
Aku buatkan air kat dapur

"Kakak, kakak, saya nak tolong buat air."

"Alaaa, siap dah ni Cha,"

"Takpe2..saya nak letak gula sikit."

"Eh, jangan2, manis nanti."

"Takpeeeeeeee...saya letak 1 je gula."
(pastu dia ambik seketul gula yang  halus tuh letak dalam air...hahahahaha...budak ni betol2 sengal.)
adoiii..penat aku layan budak mulut cam bertih jagung nih....

Kakak, kakak, saya kaya....saya ade 2 kereta..
saya naik flight, saya g Indonesia...ciss!!~haha

epadzz: : hahaha..1 masalah selesai..tinggal masalah diri sendiri pulak.

3 comments:

JIJI YU said...

i'm here..

budak penjara said...

buke nk oyk pasal citer ca.. tp nk oyk mu penyayan lettew..haha

yang arif said...

ish2.
pandai ing...