Saturday, December 17, 2011

Di sebalik Cerita Gembira


Bismillahirrahmanirrahim..
First of all..
Tension betol ngan keyboard komputer ni...
banyak huruf tak makan kalo tak tekan kuat-kuat..
hurmmm..tak nak la kan tekan kuat-kuat, nanti satu rumah tahu aku update entry...
huaaaa...haha =p

Ok, satu lagi..
bila aku bukak jer blog, mesti punya adik aku kan nyanyi lagu ni
"super ring lazat, super ring ria, super ring super jom bergumbira"
ahahaha...kenape?kenape?

Dan sebenar-benarnya begini....
Aku ade la kan terbaca satu ayat yang lebih kurang macam gini bunyi dia..
"Saat kamu berbahagia, pernahkah kamu berfikir untuk membahagiakan orang lain"
mula-mula aku agak konpius...
mungkin pada sudut semantiknya aku boleh hurai,
tapi dari segi pragmatiknya aku tak pasti
ya, sebab itulah kot aku tidak boleh menjadi seorang penulis yang baik..
dalam buat assignment mahupun berblog ni yer...


Di Sebalik Cerita Gembira,
yakinlah bahawa di situ ada terselit cerita duka.

*dua baris  tu je sebenarnya isi penting entry ni...hahaha

p/s:gambar takde kaitan..

epadzz: : 26.12.11



3 comments: