Tuesday, February 28, 2012

i forget how to fall in love


Bismillahirrahmanirrahim

Cakap tentang cinta, aku give up... Cakap tentang cinta buat masa sekarang aku tidak berminat... Bohong lah jika aku kata aku tidak mahu bercinta... Cuma fikiran dan tujuan aku sekarang bukan untuk cinta manusia... Tipulah aku tidak mengharapkan cinta manusia... Tapi, cinta Pencipta lebih memanggilku saat ini... Aku bukan berniat untuk berlagak baik...  Cuma ku rasakan cinta manusia tidak menjamin kebahagiaanku... Aku takut suatu hari nanti aku terjatuh dalam cinta penuh dosa lagi... Aku ingin mencariMu... Aku mahu memperbetulkan semuanya...

 


Ya Allah..i want to repent. i commit sins and i do regret. O Allah... will You forgive me...again and again?? O Allah.. forgive me because i forgot how to fall in love with You, like once i ever did... Give me one more chance. :) Amin Ya Rabb




epadzz: : hey, jom jadi positif... ada sesuatu disebalik sesuatu. yakinlah kawan.





_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: