Friday, March 23, 2012

I am sorry


Bismillahirrahmanirrahim


Tidak bercadang pun nak menulis malam ni kat blog.  Tapi bila malam dah semakin larut tapi mata pula tak mengantuk, terpaksalah buka balik blog untuk tulis something.


if my time would end today, would i be ready to go..??

Sungguh, memang aku belum bersedia untuk mati esok.. Berbekalkan amalan yang tak seberapa ditambah pula dengan dosa yang bertimbun membuatkan aku gelisah saban hari.  Belum tentu amalan ku ini diterima-Nya. Dengan apa aku mahu berjumpa-Nya? Dengan apa akan aku persembahkan kepada-Nya.  Aku tidak layak untuk syurga-Nya namun tidak jua aku kebal untuk menahan siksa neraka-Nya.

Adakah aku sudah berusaha untuk mengubah diri, meningkatkan taqwa dan memperbaharui iman ku?- Think to ponder.

 

epadzz: : I am so sorry for everything that I did wrong . Asif jiddan


No comments: