Friday, June 1, 2012

Updated!


Bismillahirrahmanirrahim...

Bila bercuti, ye memanglah tak tahu nak menulis apa walaupun banyak yang ingin dikongsi. Terbaru, sulung suh create blog untuk umi. Wahaha! Dan umi dah siap ada nama untuk blog nya nanti. Erhhh. Tapi, disebabkan malas yang amat, tunggu la  dulu umi, nanti anakanda create. Hurmmm.

Menulis untuk sahabat ,

Tadi aku fbwalking jap. tak sengaja terbaca status ni

" Single is better. Yay ! "

Naaaah. Kau ada? Hahaha. Siap ada Yay ! " lagi. Mana nak cari. Aku tahu, dia memang ada awek, baca kat komen-komen bawah tu nampak  macam dah putus. Alhamdulillah, syukurlah kawan. Allah bagi kau peluang. Takyah sedih. Yay ! " tu aku harap memang Yay betul-betul. Bukan sekadar nak cover sedih. Dunia belum berakhir bilamana kau putus cinta. Life had just begun. It is the time to start a new beginning. 

Pastu, aku teruskan Fbwalking. Tak sengaja jumpa pula dengan status ni.

" Hearts are often broken by words left unspoken. cool "

Yeah. Cold!! Sudahlah kawan. Move on.

Untuk diri sendiri pulak.
Jangan terus tertusan berada di dunia imaginasi. Imaginasi mu mampu menipu mu.  Imaginasi mu mungkin suara halus syaitan yang berbisik. Indah nian bukan? Sudah. Sudah. Dunia ini bukan sekadar itu dan ini, dunia ini lebih dari itu dan ini. Aku sering gak tertanya-tanya pada diri sendiri, apa yang sebenarnya aku mahukan dalam kehidupan ini. Fikir, fikir, fikir. Cari, cari, cari.  Namun, apa yang dapat ku simpul, dunia ini bukan seperti apa yang kita mahukan.

Eh, sebenarnya aku nak tulis benda lain malam ni, lain pulak aku g tulis. Selalu jadi macam ni. Aku taknak pun tulis benda kat atas tuh. Hurmmmm. Hajat di hati nak share gambar jer. Grrr.

Kak Ana dah kawin. Wuyoooo!!

 :)


epadzz: : sahabat Rasulullah sangat sayangkan Baginda. Allahummasolli 'ala muhammad 
<3

No comments: