Saturday, September 22, 2012

Random #3


Bismillahirrahmanirrahim


Bosan. Sendiri. Seorang. Roomate takda keluar makan.

Sendiri. Bosan.

Kitar hidup yang sama. Setiap hari.

Malam ni. Maybe, just another night with tears and regrets.

Maklumlah, belum recover sepenuhnya lagi.

Kerja bertimbun minta disiapkan.

Macam biasa, tunggulah masa mendesak dulu.

Perangai masih sama. Belum berubah ke arah sempurna

Harapkan tudung saja bertambah incinya.

Entahlah.

Semangat hilang, seakan ghaib tiba-tiba.

Seperti sedang kehilangan sesuatu yang sangat besar. Bermakna

Tidak

Aku punya hati kental. Mampu menahan derita.

Ku lihat kanan.

Alat bantu mengajar untuk microteaching belum aku sentuh lagi.

Ku lihat kiri

Laporan pementasan drama tempoh hari mesti aku siapkan juga.

Ku intai hari mendatang. Tiada ruang kosong untuk aku tenangkan jiwa yang tertekan ni.

Mengadu pada Lily buang masa jer. Bukan dia paham. Senyum memanjang saja.

Hahahaha.

Hari esok siapa yang tahu apa yang bakal berlaku.

Ha'ah. sometimes, all we need to do is just go with the flow.

Bereh lah. Aku nak tido. DJ radio ni pun macam nak mintak penampar.

Dan dan jer putar lagu niiii. aiiii.

Dah abes baca entri merepek ni, jangan lupa selawat kat nabi s.a.w

dan doakan saudara kita kat Palestin. Syiria. Rohingya. dan semua la orang Islam atas dunia ni agar kita terus tabah mempertahankan agama kita, Islam ni. Aamiin :)

a SMILE can change a life. Let us start believing.


epadzz: : in the end, it doesn't even matter.


3 comments:

faizunnisaqsulman said...

Sometimes when we keep saying that we're strong when in reality we're struggling.. it is not self motivation anymore but more towards self deception. So analyse it urself which one is urs dear

yang arif said...

i make myself believe that i can go thru all these. even if i am actually cannot. #self deception.

docHana said...

aminnn =)