Thursday, September 13, 2012

senyum sorang2, gelak sorang2, nganga sorang2


Bismillahirrahmanirrahim

Cut the story short...

Semalam saya ada wat latihan untuk pementasan drama saya yang tak lama lagi nak kena perform. Pegang pulak watak besar. Dek kerana tanggungjawab sebagai koordinator, saya relakan sahaja. Saya memang tak pandai cakap NO. Kerjasama. Jangan kisah sangat berkorban untuk kawan-kawan.  Nak dijadikan cerita, pengarah drama kami ni, cari la vid clip untuk nak dimasukkan dalam drama ni kan. Pastu saya join sama lah kan. Kerjasama. Kesian dia sorang-sorang buat kerja tak boleh laaa. Heeee.


Jeng Jeng Jeng Jeng


Dia tunjukkan saya satu vid clip kumpulan budak laki sotong korea. Oppsss. Teen Top. Tahlah, pestime kot dengar name group tu. Tapi dia cakap ni group pemes macam BigBang gitula. Arghhh. Peduli la kan. Saya memang ZERO korea thingy nih. Mula-mula malas ah nak tengok ngan dia kan sebab saya tak suka korea. Jeling pun tak kan. Pastu dia pakaikah headfon yang dia pakai kat telinga saya. Nak tak nak terpaksa ah dengar. Alaaaaaamaaaaaaaaaaak!

Senyum sorang-sorang.

Nganga sorang-sorang

Gelak sorang-sorang

[Bukan forever alone]

Sampai sekarang ni pun. (tengah taip entry)  I keep listening to dat song kot weyh. Apehal nih. Korea ni weyhhhh. Dua tiga kali gak saya tengok diorang menari. Arghhh. Apesal lembut sangat badan diorang.Apa-apa je lah. Tapi, diorang takkan hensemmm macam orang Melayu. Diorang sotong. Muahahaha. Maaflah. Saya tak shuuuuuuuke orang Korea. Sama macam saya tak shuuuuuuuke orang drive Hillux . Sekian.

takde berkenan sorang pun lah. hoho

entri dalam entri


kesibukan yang berpanjangan

Saya ni sering disibukkan dengan duniawi. Jarang pula saya perasan yang saya ni suka sibukkan diri dengan ukhrawi. Sedar bahawa dunia ni hanya persinggahan semata dan akhirat lah kekal selammanya. Tapi, macam ni la saya. Saban hari dengar berita kematian. Sedar diri pun akan mengikut pergi. Tapi macam ni la saya. Orang cakap time muda-muda ni la nak buat amal banyak, tua nanti kang tak larat dah. Tapi macam ni la saya. Suka habiskan masa dengan dunia. Teringat pula pesan ayah. Kalau malas sangat, stick jer dengan satu ibadat khusus. Lakukan ny berpanjangan walaupun sikit. Huurnmmmmmmmm. Baiklah. Sedang berusaha. :)


*pengarah tu pompuan. nanti kang ade pulak fitnah. ha ah.

No comments: