Wednesday, May 8, 2013

Menangislah Syaitan


Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah...segala puji-pujian hanya layak untuk Dia sahaja. Alhamdulillah..

Kena taip cepat-cepat sebelum laptop ni off dengan sendirinya.
Hehehe. Aku happy sekarang ni macam aku pulak yang nak kahwinya.
Hihihi. Tahniah aku ucapkan kat sahabat seperjuangan aku dulu
sebab tak lama lagi dia bakal menamatkan zaman bujang nya.
dengan berkahwin dengan lelaki pilihan hatinya.
Wuyooo!

Itu kisah orang.
Kisah aku macam mana entah tak tau nak kate.
Redha dengan percaturan dan ketentuanNya.
Membuktikan bahawasanya, aku ni hamba yang kerdil lagi mengharap sepenuh dari Dia.
Doaku tetap sama, semoga insan-insan yang ku sayang dirahmati dan diredhai Allah sentiasa :)

Jabir bin Abdillah r.a. menyatakan Rasulullah bersabda: “Barang siapa di antara remaja berkahwin dalam usia muda, maka menangislah syaitan. Dan ia(syaitan) mengeluh: aduh celaka aku, agamanya telah terpelihara dari godaanku’.” (HR. Ibnu ‘Addi) 


menanti Sunan,
membentuk diri menjadi lebih baik :)


epadzz: : hai la Sunan... <3 div="">

No comments: