Sunday, September 13, 2009

SELAMAT TINGGAL RAMADHAN


salam dunia..salam semua..salam perpaduan..salam satu Malaysia..hahaha..ceehh..macam poyo je..ahaha..ye lah, sekarang ni sume orang sebuk pasal satu Malaysia..dari sekecik-kecik budak sampai le ke tua2 bapak orang...sume duk pakat laung satu Malaysia...urmm..let see..ape sebenarnye d maksudkn dengan satu Malaysia tu pun aku xsure sgt..tp ape yang aku tau la, SATU MALAYSIA ni sebenarnya satu gagasan yang telah diilhamkan oleh YB Perdana Menteri kita...Dato' Sri Najib sebaik saje beliau dilantik menjadi PM..ape yang pasti..it is all about perpaduan....yg ni je aku tau..haha



berbalik pada topik asal aku...waaaaaa...bulan ramadhan dah semakin meninggalkan kita...sedar tak sedar dah nk masuk sebulan kita semua berpuasa kan..hahaha..xley blah btol ayat aku nih..kalo pijon bace mesti gelak sakan la dia tuh..ok laaa...sebenarnya aku xde pape nak tulis kat the very first post aku nih..saje luangkan mase dan x pergi terawih..haha..bulan puase kali xbest sgt...sbb aku xrasa pun sekarang ni bulan puasa walaupun raya dah nak dkat..nampaknya aku xterplih lg untuk mendapat hidayah dari ALLAH..cehh..alasan semata-mata..kalo dah malas pergi terawih tu ngaku je lah epah wei...busuk hati btol ko eh epah...saje cari alsan..alasan plak xleh blah!!
ok lah..aku ase cukup je stakat ni aku bobok*...lain kali kalo ade mase dan kesempatan aku akan teruskan berbobok eh...c ya all..bye...selamat hari raya..maaf zahir dan batin...
*bobok=merapus

No comments: