Thursday, April 1, 2010


Align Center
"cakap pakai otak... jangan cakap pakai mulut je..."

msg last aku send kt die..
i really mean it..
selama ni asyik aku je yg sabar...
nah...ambik ko..
xpernah nk jage ati aku..
mentang2 la aku slalu je mngalah...

aku xsuke la nk cari gaduh...
aku xsuka nk cari pasal ngan kawan2 aku...
tp ko ni dah cross line...



baik ko diam

so please..aku mintak maaf sangat sebab aku da xleh nak tahan...
kalo ko terbace blog aku ni..
and then ko terasa..
ye..u suppose to terasa la..
sbb aku mmg tujukan untuk ko...!

dan lagi...
aku nk kau tahu..
aku xmarah kau..
aku just sakit ati ngan perangai immature kau tu...
aku sayang kau..sebab kita da lame kawan...







i really got mad becos of you

sorry!!
u made me feel like this...

go ahead...
it is all up to you
whether u still wanna keep in touch with me or not...
bg aku..
kite tetap kawan selamanya...!

p/s: untuk kesekian kali nya aku nangis sebab ko...


No comments: