Saturday, April 10, 2010

name saya~


"teaching is selfishness in the service of others"

sejak aku sekolah dari drjah 1 smpai sekarang...
aku rase...
xde sorang pun cikgu atau lecturer yang kenal aku....
aku pun x suke kalo cikgu2 atau lecturer2 knl name aku....
rimas...


arifah~
susah sgt ke nk ingt name aku??
huhu...rate2 cikgu atau lecturer yg mengajar aku
mngalami masalah untuk mengingati nama aku ni...
aku pun xtau kenapa...

hoho~
aku xpernah ambil hati dengan mereka sume..
malah aku suke kalo mereka xingt nama aku...

aku masih ingt..
kt matrik...
dalam kelas tutorial...
subjek kimia and aku ase almost every subjek lecturer2 kt situ susah nk ingt name aku yang amat simple ini...

sape2 yang duduk sebelah aku time kelas tutorial memang kesian..
disebabkan lecturer susah nk ingt name aku...orang sebelah akulah yg selalu kene jawab soalan..hahah..

aku ingt ag..
lecturer kimia tuh..
berkerut-kerut dahi cube ingt name aku...
ditenungnye muka aku...
aku nampak mulutnya membisik2 beberapa nama...
kesian...
last2...member kt tepi aku gak yg kene...

tp..agak mengecewakan aku...
selepas beberapa bulan..iaitu..bulan2 terakhir aku berada d matrik..
teka ape yg jd..
aku pun xtau kenapa lecturer aku tu
tibe2 jer ingt nama aku..
Ya Allah...
huru hara idup aku slepas drpd saat itu...
setiap kali kelas tutorial beliau, aku akn jd macam cacing kene panggang..
aku tau...
mesti aku nye yang akn kene jwb soaln..
present kt depan kelas..
tulis kt whiteboard..
benda2 yg aku xpernah suke buat!
aku jadi mcm xtau nk buat ape..
malam2 sebelum tido aku wajib bace silibus untuk hari esok...
kalu x...sure aku xleh jawab untuk esok!
sgt tertekan!!!!

alhamdulillah...
lepas kejadian tu...
result kimia aku untuk sem2 kt matrik naik mendadak..
aku pun macam xpercaye..

ok2...berbalik pade mase sekarang..
huhu..orng kate barang lame usah dikenang..hehe

untuk mase sekarang...
yes!!!!
xde satu orang lecturer pun lagi yg bleh ingat name aku..
sgt selesa ye...!

aku harap lecturer2 kt sini akn mengambil mase yg lame untuk
mengingati name aku yg tersangatlah pendek ini...
arifah je kot name aku...
huhuhu~

mode : hepi

p/s: 1) miss syazlin thanks for ur effort....saya tau ade sebab miss wat cmtu..haha
2) sir shuk and sir rosli....hehe..keep on trying sir!
3) my classmates...jangan pandai2 bgtau name aku..hahaha



1 comment:

yang arif said...

aku bukan students yg sombong ataupun yg derhake ke hape...aku just x suka lecturer2 mengharap lebih drpd kemampuan aku...so, care terbaik..biar la mereka x ingt name aku....bleh x camni?