Saturday, April 10, 2010

letih~x digalakkan untuk bace....siyes!

*x digalakkan untuk bace...siyes

salam...

2 3 hari nih sgt letih...
minggu ni pun cuti 1 hari je...
ari ni spatotnye cuti..tp, kene g klas gnti...
letih la..

plus...
sakit ati ngn lelaki2 yg xtau bila la diorang nk meced...
guru pelatih @ lelaki2 itu..
prangai mengalahkan budak x skolah...
kuang ajo...
tah xtau ler nk cakap ape la ngan mereka2 ini sume..
hidup kalo x kacau idup orang xleh ke?
kalo bleh,
aku nk sepak je sume biar masuk longkang..
boleh je kalo aku nk wat gitu..
saje je..cover ayu..
jage maruah guru2 pelatih pompuan kt sini...
errgghhh..

ok...sekarang ni musim bola kot...
mnyampah tol lah...
serabut kepala..serabut mate...
kt bilik tv tu ade jer dak pompuan ngah tgok bola..
bising la beb..
tgok je la..
jangan la nk jerit2!!! bising dowh!!!
*maaf..aku xsuke gune perkataan dowh...tp xpkse gune*
tgok tu agk2 ah nk jerit2 pun..
aku pun tgok gak bola...bleh je control...
akai ade kan..
orng nk wat keje la...

lg...
penat lah..huhu...
penat gak ngn perangai dak tuh..
"beruk matyeh" name saintifik die..
2 3 hari ni sume bende aku wat sume xbtol kt mate die..
ko pehal..jaga hal masing2 la..
ko sape? kawan aku?
tlg la beb...kawan x main2 kan kawan..
ko ni aku just anggap "kenalan" aku jek...
xlyk nk jd member aku ke kawan aku ke sahabat aku ke...
*emo*

urm..xbaik sebenarnye aku mngeluh...





p/s: aku masih memiikirkan kata2 kawan aku...."ko ni pah...nk kapel..tp, ngan laki ko xsuke"..lebih kurang cmtu lah...urm..letih dah pikir..haha
malas nk pikir..btol la tu die ckp..jmpe je mane2 laki..aku trus je kutok..
jahat sih aku ni...
letih
penat....
nk tido~




1 comment:

norizzati matsuri said...

bkpo pulok nie pah???die wat hal smulaa ko???