Monday, April 5, 2010

wah!!


salam sayang..
salam satu malaysia..
salam semua...


adehh...
macam aktif bebonar aku ngupdate blog skarang nih..
huhuhu..
ye lah..
selagi berpeluang untuk mencurah segala rasa..
sebelum blog x kene block..
kalo da kene block kt administration mktb aku..
xleh la jawabnye nk ngepost segala macam masalah aku..
hehe..al mklumlah blog ni umpama diari aku la katakan..
hak3..
gile advance ah pakai blog wat diary!!!
=P

ok2..
back to the start...urm..sebenarnye aku nk share something,,
something that can surprise all of u..
myb..
i guess..
mungkin ade yg sudah tahu pasal ni..
ah~xkire ah..
aku nk share gak
haha

ok..
check these out first..




ape yang anda semua lihat??
nmpak macam biasa kan?



tegok gmbar ni btol2..
tangki oksigen yang penyelam tu guna..
keluar buih kan..
buktinya dia btol2 ade dalam laut..



cantik...
subhanallah..



macam gua pun ade..





lepas tgok gambar ni..
baru ade sikit rase percaya dalam hati aku..
tp aku pun xsure...

ok..xpuas hati ke??
macam xpercaya je kan..
tp..
xmustahil semua ni kan...
HE IS THE CREATOR OF THIS WOLD..
&
THIS UNIVERSE...
subhanallah!


hehe..
gmbr ni aku ambik kt internet..
kawan aku yg tunjukkan..

kalau sape2 yg nak tau lebih lanjut..
bleh search kt you tube...
ok..

p/s: gmbr ni diambil oleh penyelam Mexico...sungai dalam laut ni pun sebenarnye dijumpai di Mexico...

trimas~


No comments: