Monday, April 5, 2010

i love you!


kriuuukkkk!!!
adehhh...pedihnye perut aku...
tp xpe..demi "kamu" aku sanggup tahan lapar...

assalamualaikum..
hai everybody...
venekam..
semoga semuanye sihat2 selalu..
dan..
berada dalam keadaan kenyang hendaknye...

bercakap mengenai kenyang..
uwaahh..laparnye..
jom tgok jadual makan aku hari ni...

7.45 pagi: air kosong..minum rumate punye air..

12.45 tengah hari: nasik lauk aym pedas + sayur kangkung + tea 'o' beng

ok set..dah abis...
sampai sekarang...

11.08 malam: aku xmakan pape pun lagi...

(T_T)

ok2..berbalik pada tjuk asal...
I LOVE YOU..
love sapa ni?
pasai apa plak cakap pasai love2 nih...

yeah...tanpa ragu2 aku nak announce..

I LOVE YOU

my sis...
muuaahhh...mmmuuuuaaahhh...



kenapa tiba2 ni??
hahaahha..

hehe..sebab..
kakak aku sorang ni..
dah bank in kan duit untuk akuu...
tanpa diminta..
gile ah..

tidak ku sangka..
ending yang sangat sempurna...
i like!
yang paling seronok...

XPAYAH BAYAR BALIK
sapa ade kakak macam ni??
xde kan..hehe..
kakak aku sorang jek yang macam cenggini..(hehe..ni adalah ayat bodek)

x sia2 aku update status kat fesbuk tadi...
ade respon yang amat sangat "menkezutkan diri ku"
malas nk cite panjang2...

check this out..haha

http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=1788348761#!/profile.php?v=feed&story_fbid=110409538987636&id=1788348761

ok..
korang sume jangan jeles ye sbb xde kakak macam kakak aku..
hak3..

sekian...

p/s:kakak aku bank in rm50 je..hehe..bunyi mcm gempak je kan post kt atas..haha
walopon rm50 jek
cukupla tu untuk seminggu ni..
insyaAllah elaun akan masuk dalam mase terdekat ni..
thanks sis..
luv you...

=)

No comments: