Tuesday, April 6, 2010

tip2 cover malu..aww!!



OPPSSS....

berikut adalah tip2 berkesan untuk cover malu..
bukan cover kemaluan okey!!

^^"

  • jika anda diketawakan rakan kerana tertidur dalam kelas hingga meleleh air liur basi (yeekk..haha), anda hendaklah terus bangun dengan keadaan separuh sedar! kemudian buat2 kena sawan smbil keluarkan lagi air liur. GERENTI member anda akan panik dan berhenti ketawakan anda!!!!

  • kalau anda tersilap menyapa orang yang tidak dikenali, anda hendaklah terus menegur orang itu dan menganggap anda kenal orang itu dan terus bagi duit kat dia. Kononnya anda pernah berhutang dgnnye. Mesti dia pun mengaku anda kenalannye!!!


  • Jika anda ditegur orang kerana zip seluar terbuka, jawablah dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berFALSAMPAH...:"BIAR ROSAK ZIP, JANGAN ROSAK AKHLAK"

  • Kalau anda bercakap seorang diri kerana member anda tertinggal di belakang, jangan PANIK!!! apa yang perlu anda lakukan ialah teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member anda itu. tentu orang tak kan gelakkan anda kerana menyangka anda mempunyai masalah mental yg kronik!

  • jika anda tersilap masuk tandas wanita, apa yang anda perlu buat ialah anda perlu buat muka GELABAH PUYUH dan cemas sambil buat drama swasta kt situ menyatakan tujuan anda yang sebenarya ialah hendak mencari awek/ isteri anda yang dah sejam tadi masuk tapi tak keluar2 lagi....


SELAMAT MENCOBA....





No comments: