Thursday, July 15, 2010

adik ipar @ sis-in-law


salam ketemu lagi...
hehe..

bilamana kita menyebut adik ipar..
straight 2 da point org akn cakap...adik kpd suami@isteri kita...

ok..
cuba kita sebut....sister-in-law...
haaaa....mula la ada orang akan mendefinisikan
perkataan ini mengikut kefahaman@kepandaian masing2...

for example..
sister-in-law = adik-dalam-undang2

haha...kelakar betul..
sungguh indah belajar bahasa..

aduh..
entry ni di post untuk menghargai jasa
bakal adik ipar saya...
jackjill
di atas kesudian beliau menyikat rambut saya malam ni..
tenkiu sis..
nnti abang mu pula yg akan ambil alih...
sooner or later, we'll see....wallahua'lam..
ki3

sedikit dialog yg sempat saya rakamkan dalam otak..

jackjill: ikut belah sape rmbut ni?

epadzz: rmbut ape?

jackjill: ikal mayang ni....

epadzz: ow sbelah ayah...em, saya ikut belah ayah sumenye..

jackjill: ow, patot pun tabah je kak epa nih...


hahahaha...addeyhhh!!!
mane hang tau cek ni tabah ke tidak wahai jack jill...
ki3..

sebenarnya jari saya menggeletar bila saja nk post entry ni..
kah3...geli weeiii...
tp, tabahkan jua untuk jackjill..
nah ambik hang...entry khas untuk hang...

epadzz @ jackjill

bigfoot : kegembiraan hanyalah pinjaman, kesedihan satu ujian...
tabahkan diri...rela lah hati...

~SEKIAN~

No comments: