Wednesday, July 28, 2010

berani berubah


first of all..
jangan gelak..
jagan tanya kenapa...



blog saya dah jadi kaler pink...
hahahahaha..
yess..
bak kate pijun
"dare to be different"
tp aku lain sikit..
"dare to change"
hehe..

actually x siap set up lg blog saya ni...
tp, kesian plak kat pijun sorang nih...hahaha

k lah....

saje tukat layout jd kaler pink..
change is nature...
pasni da malas nk tukar2 dah...
stick to dis one forever..
ye lah tu...

p/s: sume ni 'salah' mardhiyah maidin....haha

7 comments:

norizzati mat suri said...

lawa pah layout mum..huhu
tp plek sket...caiyok2!!!
manusia perlukan perubahan...

yang arif said...

haha...thanks..
pelik x pelik pun x leh nk wat gano doh...haha

rain&rainie said...

cun la template nie..

yang arif said...

haha..tenkiu2 :)

faizunnisaqsulman said...

apsal aku plak??

Mardhiyah Maidin said...

hahahaha....saye xbesalah...kwang2...

yang arif said...

pijun~ sbb kesian kt ko lah...haha..da dua kali kau post kt wall aku..haha:p

ya~ haha...punca segalanya..pada suatu petang tu..