Tuesday, July 6, 2010

jgn dipaksa~


arghhh..
ku mencari...ku mencari...
apakah salahku...kau buat termenung seorang...
eh2...nyanyi la pulak..
haha..
yang sebenarnya apa yg ingin dismpaikan disini ialah:
ku mencari...
Dimanakah mereka menyorokkan jajan kegemaranku??
habis satu hypermarket aku cari...xjumpa jugak...
alahai..susah betul nk cari SUPER RING skarang ni..
mngalahkan gula pulak...haish...
bersempena dgn kemasukan elaun ni...
saya ingin mengucapkan goodbye MONEY...
masuk rm400 dah tinggal rm300 dlm mase 1 hari...
rm100 dah terbang meninggalkan ku...(duit KeSaS, duit novel To Kill a Mocking Bird, duit kelas, duit blok)
em...duit mngalir macam air...

***************************************************************************

addeh...
ni baru nk masuk entry saya yg sebenar...
pasal HATI dan PERASAAN [dlm kontek cinta]..
kenapalah saya yg dipilih oleh kawan baik saya untuk memikirkan
tentang hal yg entah pape ni..
saya yang baru berumur 20...x pernah pun bercinta...
tiba2 nk bercakap pasal ni..ape la kawan baik saya ni.....

oklah...dinasihatkan di sini..
entry ni agk meleret dan bersifat UMUM...

berbalik semula...
untuk kawan baik dan sesiapa saja...
tentang hati dan perasaan ni x leh dipaksa..

xleh dipaksa di sini saya saya berpendapat:
sama ada

kita xleh memaksa seseorang untuk suka pada kita
kita xleh memaksa diri kita untuk suka pada seseorang
kita xleh memaksa seseorang untuk tidak suka pada diri kita
kita xleh memaksa diri kita untuk tidak suka pada seseorang


em..
pandai2 la kawan baik fikir ye...
yg mane baik yg mane buruk....
saya pun xtau sgt pasal benda ni...

satu lagi..
xyah susah2 la pikir pasal ni...
hahah


"asal ha...np seme bende cm syial je...np seme org ak ase cm nk sepk je..wut wrong with this people???,asal ak ase cam x adil je ni...asal ak mlang sgt..??"
...haa...np kite x bersyukur..np kite ase kite je cm malang...senanyer..tu seme rase x puas ht kite..x seme bende akn jd baik..juz bersabar..bsabar n bsabar..kerana itulah yang terbaik bile menjdi hamba-NYA..krn YANG MAHA PENCIPTA tahu ap yg terbaik utk dri kita..-petikan kata seseorang


-sekian-

2 comments:

norizzati matsuri said...

ngeee~
jolo doh pah...pese laa ko saem baek mum uh...
xsoh carolaaa bnda2 remeh gtuh...hahaha
tenkiup!!!

faizunnisaqsulman said...

pah seriusly overall aku brape phm entri ko kli nih... later citer live jela yek.. later aku korek naa..