Saturday, October 9, 2010

cikgu arifah =P

seriously...
memang rasa mengantuk yg amat..
balik dari program cakna kepimpinan td terus tido..
tido pulak tido yang mampus..ahaha
sedar2 je roomate kejut dah maghrib..
memang penat..tp, seronok..
sk padang garong 1 memang terbaik..
harap2 program yg keseterusnye akan
lebih baik dari ni...
:)

dan kesimpulan yg aku dapat buat
hasil dr penglibatan aku selama 2 hari 1 malam
bersama murid2 kt sana....

ialah...

budak2 memang busuk..hahaha
=P

takde lah..gurau jek...

satu input yang aku dapat...
- pada diri setiap manusia itu perlu ade sifat kepimpinan-

yang paling penting ialah..
menjadi pemimpin kepada diri kita sendiri,,
biarlah kita x mampu untuk memimpin
sesebuah organisasi, mahupun sesuatu kumpulan kecil
asalkan hidup kita x pernah terabai oleh diri kita sendiri...
kita adelah pemimpin diri kita sendiri...

em..cikgu arifah rase
setakat ni je dulu...sebab cikgu arifah sangat mengantuk..
cikgu arifah sebenarnye nak tido sampai pg esok
tp, bila ingat balik petang esok ad kelas ES
terus cikgu arifah teringat task yg madam bg last thursday,,,
satu pun xwat lg...rosak plan cikgu arifah...
sob3

ok lah...cikgu arifah
beransur2 la dulu iye....

selamat maju jaya sume...
selamat malam juge cikgu arifah ucapkan...

babai

p/s: sengaje stresskan name cikgu arifah...motif nye???
ye...ade la motifnye...


~SEKIAN~


2 comments:

faizunnisaqsulman said...

perlukah cikgu arifah?????

arifah zainal said...

ye..
CIKGU ARIFAH rase sgt perlu...ahaha