Thursday, October 7, 2010

OMG :)


aku x kisah la korang
nk cakap aku not-up-to-date
ke ketinggalan zaman ke..
yang penting aku baru je suke lgu ni...

OMG
usher ft. will i am.....

Got me like, ooh myy gosh... I’m soo in love...
I found you finallyy, you make me want to say...
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh,
Ohh myy gosh!!!


sori coldplay...
aku bukan membelakangkan korang...
aku still die hard fan korang..
sumpah...ahaha

saje tukar mood sikit...
kejap je..sat g aku dengar lagu korang balik..
ahaha...


what ever it is...still love u...agaga

p/s: hanya gimik semata2...so, kpd kakak atau abg aku...
xyh komen lebih2...
:)

em....nasyid???
maher zain?sami yusuf??
yeah....aku dgr gak wey nasyid...
aku xde la terok sgt...dlm playlist kt fon pun
ade la nasyid...
ahaha..

No comments: