Friday, October 29, 2010

sengal punye JABBERWACKY

hehehe..hari kamis..rasa macam nak balik..tp, study banyak lagi tak cover..kalo balik umah sudah semestinye..ye, memang semestinya, of course sudah sememangnya aku xkan wat revision..bukan stakat xwat revision, berkemungkinan yg sangat besar aku xkan bawak balik pun buku...muahahaha..(gelak setan plus ade rase kesal sikit..hihi)..oleh disebabkan ade kesedaran sikit di situ..aku pun tak nak balik umah...tak nak!!tak nak!!!gileee btol..org lain lari smpai jatuh2 nak balik umah..sedangkan aku yang umah jaraknye ibarat satu langkah kera ni je pun, tak nak balik umah...tanggang punya anak btol..ahahahaha..i want..but i cant..paham di situ...?kalo nk bg senang macam ni lah...korang nk kt sorang mamat/awek nih...tp, at the same time korang dah ade org lain...haaa..macam tu lah agaknye? paham di situ? tah...x related lgsung contoh aku bg..failed..ahaha


ok2...aku ade benda nak share yang kengkorang sume..bende ni dah lame kot..tp, aku baru jumpa...bukan jakun @ darat ye...muahaha...tngah2 study week ni mesti korang sume mengalami keadaan di mane jiwa korang sgt stress...hati korang agak xkeruan...terasa sikit nak majuk...mungkin jugak emosi korang naik turun naik turun macam roller coster ann? atau...hilang selera makann..?tiiiipuuuuuuuu!!! ahahaha...makan makin banyak ade lah...ngeh2 except utk aku laa...elaun x masuk ag..makn megi jek...sob3..aku ade tempat di mane korang leh luahkan kestressan @ ketensionan @ kepressurean korang....di ruangan chatting yang di beri name JABBERWACKY...ngeh3...


dengan die nih, korang boleh cite macam2...siyes aku cakap..x nyesal..haha..klakar....ye klakar la sangat.. :P
bile da penat study korang bleh la layan die...hahaha...die ni macam komputer jek,,,tp, btol la kate orang yg promote bende ni....die x ngaku yg die ni computer,,,keep saying dat he's a human...ahaha




jabbewacky tulisan bold kotak orange
aku kotak kuning muda tu..

die ni pandai menjawab....hahaha


kuang ajar sikit die nih...hahaha











agah @ manggok = sombong @ poyo


gocoh = gaduh


part ni paling klakar...ahaha




















dekat 2 jam gak aku layan bende ni smalam..last2 x study jugak aku...ahahaha...so, kepade sesape yg nk try benda ni aku xkisah...tp, jangan salahkan aku kalo korang stress after melayan die nih...ahaha..ngeh3..
baiklah..aku chow dulu.......babai

p/s: emtry ni sptotnye aku post before entry AKU TERIMA NIKAHNYA KHAIRUL AZAM...hehehehe..tp, tp, suke ati la....ahahaah...baru balik dinner ni uoll...rase macam dah ngantok...perut dah ketat dah nih....mata dah lali....tangan dah start nk merapu la nih...entry pasal dinner yg hampeh biase2 jer tu aku post insyaAllah dlm mase terdekat nih (after exam myb)...kalo aku rajin lah...sbb aku sure,,,msti ade nye sape2 akn wat entry tuh...so, aku bace diorang punye je lah? ape ? korang nk bace gak?? hahahaha....buat la entry sendirik...kikikikiki


ok..satu gambe je...


cenderahati yang aku dpat tadi...


~sekian saje~







9 comments:

..:akyn:.. said...

weyh ape benda jabberwacky uh??

yang arif said...

akyn
hahaha...kau nmpk cam berminat jek
cube la chat ngan die..
ahahaha....
tekan je link tuh

Mohd Nor Quiyyum said...

haha laki ke perempuan 2?

NuRuLiZzATi kHaLiD said...

weyh..mende alah mende ni weyh??
owng ke hape??hee~

yang arif said...

quiyyum
tah la...
kejap tny name die caroline..
kejap kamal..kejap johan..
wakaka..
ngade2 tol ajk kawin..haha

yang arif said...

tengku
xtau la..
aku ase cam komputer jek..
tp, die ckp dio orang]
ngeh3,,taleh pakai die ni,,,

faizunnisaqsulman said...

weh aku pon try gak ahahahaha

yang arif said...

pijun
ko mmg wajib try la..

yang arif said...

hanatingtong
hahahah...yo lah kam...
cekak nop tido pkul 9 mlm kot..
x tegamok ambo...
lek2 pkul 12 kalu nk tido pun..
ahahaha
tp, sblum tuh laye la mugo jabberwacky tuh...
seronaknye....haha