Thursday, November 25, 2010

aku sayang fadila akmal..huh!! =.=


oh megan pox...
aku pun x paham mende apekah aku kene buat actually..
tag hang tah pape jew...hahahaha..
tp,tp,tp,
demi moore...eh2..demi mu 
aku buat jugak lah...
tp, nk buat ape kah ni weyh...
kalo bleh aiskrem xpe gak,,
hurmm..

1. sakit telinga...dkt 3 minggu dah...adoii
2. aku gune enset sony ericsson buruk dah
3. enset k580i punah..darn it
4. kuku panjang skang.esok nk potong
5. ak nk kt die tuh, die xnak aku, tau la idung die mncung,rmbut pacak, aku pulak xcntik,
tp aku baik..takpe ak tggu..haha..gilo
6. aku hntar msg kau xreply, aku marah tau.

MyEm0.Com

7. aku suka lagu coldplay
8. skarang ngah layan Muse-undisclosed desires
9. xsuka ramai org sbb tu ramai org x suke aku..haha..
ade aku kesah..?
10. xsabar nk balik mktb.
11. xsabar nk kene posting kt sabah @ sarawak

MyEm0.Com

12. aku lemah, hina, berlumur dosa
13. suke gelak..even benda tu xmelucukan..atleast aku
appreciate org wat lawak walopun lawak die xjadi =.=
14. pandai masak tak ye..
15. lambat nye nk smapai no.25
16. ad 10 jari kaki
18. marah2 kt mcla sbb tag aku
19. aku ade kawan.nama die mcla
20. rmbut aku suke jatuh dengan sendiri..xpayah tarik2.benci
21. esok nk g kb ngn mcla
22. esok jugak nk g tgok mct bekerja
23. jumaat ni start wat lesen kete..
24. taik kucing busuk.mcla pun
25. yay habis...!!

syabas dan tahniah kpd aku..
sekarang aku nak tag kt sape ye??
ohoo...
christopher martin
guy berryman
johny buckland
will champion
have fun guys...muahahah

4 comments:

mclaa said...

cess..mu pom kuat gop ngato ak,,spisis pok jakk gop,.mu samo2 busuk nge pok jakk..hahah

epadzz zainal said...

aku oyak mugo btol jah,,
piyo suh tag aku..
muahaha

poxjak said...

mekla kiutt..haha..
maaf ye,ak tpkso nipu..

epadzz zainal said...

poxjak:
weyh jak..
mcla comey weh...