Monday, December 20, 2010

membenci!



hati ikan, hati ayam, hati-hati di jalan raya, hati kering, 
hati mulia, hati busuk, hati besi, hati sedih, 
hati kecik,kecik hati, perHATIan, 
he****...opppsss...hahaha..18sx nih...xbaik untuk minda...

meh aku nak cite ni pasai he****..
gile babun ah..terkejut beruk matyeh aku dibuatnye yer,,
okay, aku ngaku..aku memang tatau ape itu he****..
xpernah mendengarnye apetah lg melihatnye..
aku mengaku, aku jakun ah sebab xtau he**** tu ape,,
tp, aku sgt bersyukur selama ni aku x tau ape tu he****,
korang sume mesti tau kan he**** tuh ape..

tipu jer cakap xtahu nih..
malas aku nak cakap ape2 daa...
aku tak kesah lah kalo orang nak cakap aku ape kan..
tp, aku nk cakap he**** ni benda teruk..merosakkan akhlak,,
aku tau akhlak aku xder la baik sgt sampai boleh wat contoh teladan..
tp, sbgai manusia yang ade rase kesian kt manusia lain nk pesan sikit
xspatotnye kite terdedah dengan benda2 macam gitu...
ok, kalo ade yang cakap umor kite dah valid nga sume tuh..
itu terpulang lah kpd masing2...

abis dah!!


membenci perkara yang sepatotnya dibenci...


dah tau akhlak kite ni x cukup baik..
cube la untuk jadi baik..
memang susah nak jadi baik..
tapi, kalau berniat nak jadi baik..
InsyAllah, yakinlah
malaikat sudah mencatitnya di dalam buku amalan kita.... 

p/s: aku pun bukan org baik..
tp, aku sedang berusaha untuk menjadi org baik..

~SEKIAN~

5 comments:

PUCCAnis said...

amende tu pa?
saye blur di cini

epadzz zainal said...

itu adalah..
perkara xsnonoh..
haha..

sekuk tawa said...

aku pon sedang jadi suami terbaek ni pah..ahaha

rayyan wildan said...

aku xtau pom gpo bnda tu..haha

epadzz zainal said...

jie:
haha..bgus..truskan usaha anda..

nimmy:
xyoh tau xpo nim..
i bet u dont wanna know